úterý 12. února 2013

RECENZE: produkt lednového Senzaboxu - Freeman maska

Z lednového Senzaboxu na mě vyskočila tahle jednorázová verze pleťové masky od značky Freeman.
Nikdy před tím jsem o ní nic nevyzkoušela, obecně moc nejsem na věci s výraznou parfemací (sprchové gely, deodoranty apod.). Mám ráda věci neutrálně vonící (nemluvím samozřejmě o parfémech jako takových). Zároveň moc nevěřím ani na pleťové masky. Nidky jsem neobjevila žádnou, která by na mě měla nějaký větší účinek ani při opakovaném používání.
O to víc skeptická jsem už od začátku byla k téhle jednorázové porci ananasové hmoty...


Na stránkách Senzaboxu o produktu píšou,že se jedná o enzymovou masku, která by měla pleť čistit a omlazovat (to snad zatím ještě nepotřebuju...). Na obalu samotném pak slibují i jemný peeling, protože se hmota skládá i z maličkých zrníček.
 První, co jsem zaznamenala byla opravdu příjemná vůně opravdového ananasu, žádná chemická slátanina. To mě mile překvapilo. Skupenství bylo klasické, takové možná trošičku řidší (třeba jako sprcháč).
Masky je v jednorázovém balení celkem dost, rozhodně víc než je potřeba na mazání jednoho průměrně velkého obličeje, ale zas rozhodně málo na to, aby se dala použít dvakrát (nemluvě o tom, že nevím, jak by se dal otevřený pytlíček skladovat).
Nemám ráda, když vyhazuji zbytky nějakého produktu, proto jsem se snažila využít celé balení...dopadlo to tak, že jsem měla masku až doslova za ušima a po celém krku.
Opravdu jsem zaznamenala to, že maska je vlastně jemný peeling. V návodu ale píši nanést, nikoli vmasírovávat/obrušovat, tak jsem z toho byla trochu zmatená, co za produkt to teda vlastně je...
Každopádně jsem postupovala pěkně podle návodu, nanesla, nechala 10 minut působit (maska neusychá) a pak se jí jala smývat...
To byl dost kámen úrazu, maska jde dost špatně dolů, voda jakoby klouže po jejím povrchu a ne a ne jí smýt. Musíte dost přitlačit nebo možná vzít nějakou žínku, kterou by to šlo lépe dolů...
Po umytí a usušení se samozřejmě žádné zázraky nekonaly...pleť vypadala pořád stejně, ani vůně na ní nezůstala.
Na druhou stranu kvituji to, že maska nedráždí a hezky voní. Jen mi není úplně jasná, jak má fungovat, když na stránkách Senzaboxu píší, že ke zvýšení účinnosti péče doplňte masku peelingem... No tak to tu masku samotnou vůbec nepotřebuju a místo ní si můžu použít klasický peeling... Můj oblíbený je St. Ives Apricot Scrub a nebo microfoliant od Dermatologica, který byl v jednom z předchozích Senzaboxů (já ho paradoxně mám z anglického Glossyboxu, kde se objevil o měsíc dříve).
Musím ale samozřejmě uznat, že z jednoho použítí člověk nemůže úplně soudit o nějakém výsledku. Možná, že dlouhodobé používání by nějaký efekt mělo...

Za mě teda žádná sláva..
plusy: hezká vůně, nedráždí,
minusy: nijak na pleť nepůsobí, jde špatně umýt
Pro mě tedy příště už ne, když potřebuji pleť pořádně očistit použiju klasický peeling, tohle je jen takové šmrdlání bez výsledku...

Máte zkušenosti se značnou Freeman nebo s touto maskou konkrétně?



Žádné komentáře:

Okomentovat