čtvrtek 2. ledna 2014

2013: BEST OF dekorativní kosmetika

Vracím se po delší době s jedním z mých nejoblíbenějších témat, shrnutím oblíbených výrobků za celý uplynulý rok. Zároveň je tenhle článek pro mě skoro výroční, protože blog funguje s většími a menšími přestávkami už téměř rok, takže bych chtěla poděkovat všem, kteří mu udržují přízeň.
Ale teď už k tématu.



MAKE-UP
Nejoblíbenější make-upy mám dva. Respektive je to jeden a ten samý produkt ve dvou rozdílných texturách. Ano, je to Bourjois Healthy mix a Healthy mix Serum. Oba mám v odstínu č. 51 Vanille Clair (nejsvětlejší). Proč dvě rozdílné textury? Klasický Healthy mix je hutnější a je proto vhodný více pro sušší pleť a ve studenějších měsících, naopak Serum je spíš takový gel a je naprosto ideální přes léto, kdy pleť nezatěžuje, ale zároveň poskytne docela slušné krytí.
Jen pro informaci...oba make-upy jsem si pořídila v Anglii. U nás se dá koupit klasický Healthy mix v parfumeriích, ale je strašně předražený, proto doporučuju objednávat z Asosu. Serum je bohužel nedostupné jak v našich obchodech, tak i přes internet...pardon...
Bourjouis Healthy mix staré a nové balení
Healthy mix serum a Hakuro H50


Co se týká štětců na nanášení make-upů, mojí stálicí je již několik měsíců Hakuro H50. Je to superhustý flat top kabuki štětec se světlými štětinami, které perfektně drží tvar. Je velmi pěkně a bytelně udělaný, za půl roku mu nevypadl jediný vlásek i přes každodenní používání.
Hakuro H50

KOREKTOR A PUDR
Oblíbené korektory za minulý rok mám taky dva a jeden z nich je bohužel u nás taky nesehnatelný. Je to Maybelline Age Rewind (v Evropě pod názvem Eraser), který má navrchu malou houbičku. Mluvila jsem o něm už tady. Je relativně lehký, ale má skvělé krytí. Pokud mám den, kdy si nechci líčit celou tvář make-upem, použiju jen tenhle korektor na zamaskování největších katastrof a je to.
Maybelline Age Rewind

Druhý je Catrice camouflage v odstínu 030 (nejtmavší z vyráběných odstínů), který je absolutně geniální na kruhy pod očima. Tedy v případě, že nemáte suchou pleť nebo výrazné vrásky, protože do těch by mohl zalézat a zvýrazňovat.S e zalézáním do vrásek souvisí ještě jedna věc, a to je fixační pudr, který je s tímhle korektorem absolutně nejlepší přítel. Já používám Dermacol Invisible fixing powder a nemůžu si ho vynachválit.
Catrice camouflage 030 a Dermacol Invisible fixing powder
K aplikaci korektoru používám štěteč od UBU na oční stíny, který je super jemný, dokáže korektor krásně nanést i rozetřít. Je z umělých štětin, takže se do něj korektor nevsákává. A to, že stojí cca 40 korun je už jen příjemný bonus. No a na pudr používám další štětec od Hakuro, tentokrát H15, která má ideální velikost na zapudrování očního okolí.
UBU štětec na oční stíny

Hakuro H15
OČNÍ STÍNY
Co se týká očních stínů, mám oblíbenců mnoho a dost je střídám. Naposledy mi do sbírky přibyla paletka Naked Basics od Urban Decay, která je prostě boží. Určitě jste o ní četli už všude možné, takže jen dodám, že cokoli kladného jste o ní slyšeli, je pravda... Mám jí ale jen krátce, takže mi přijde fér vzdát holt celoročním oblíbencům.
 A to jsou jednoznačně Color Tattoo od Maybelline (ano, je to staré, já vím...). Mám celkem 5 odstínů (recenzi všech najdete tady). A suverénně nejlepší je On and On Bronze, který je skvělý pro lenivé dny, kdy se mi nechce vystínovávat nebo linkovat... Skvělí jsou ale taky jeho bratříčci Taugh as Taupe a Barely Branded.
Color Tattoo On and On Bronze
K jejich nanášení používám klasický plochý štětec na oční stíny s dlouhými tuhými štětinami z ebay.

ŘASENKA
MaxFactor 2000 calories - moje mnohaletá stálice. Několik měsíců jsem zkoušela různé alternativy - Rimmel Lycra Flex, Benefit Thay´re Real, Physician Formula Organic Wear, ale téhle se prostě nic nevyrovná. Moje zkušenost je taková, že nejlépe se mi s ní maluje, když je asi tak v půlce své životnosti. Ze začátku je totiž trochu moc "mokrá", i tak je ale pro moje řasy tím úplně nejlepším.
 LINKY
Linky nepoužívám každý den, ale aspoň jednou nebo dvakrát do týdne je vytáhnu. Od té doby, co mám L´Oreal Gel Intenza už nic jiného nepoužívám. Jedná se o gelové linky v malém kalíšku, které jsou nádherně krémové, takže s nimi jde skvěle malovat a hlavně...drží neskutečně dlouho. Obzvlášť pokud je doplníte ještě navíc vrstvičkou černého stínu, nehne s nimi téměř nic. V balení s nimi je i malý štěteček, který je překvapivě víc než obstojný. Jen to chce trochu cviku.
L´Oreal Gel Intenza
 OBOČÍ
Nakonec tu mám ještě produkty, které používám na úpravu svého obočí. Nějakou dobu jsem používala tužku od Maybelline, nakonec jsem se ale stejně vrátila k mému oblíbenému stínu č. 360 z Inglotu (recenze zde). K jeho nanášení používám zkosený štěteček z ebay a k pročesání starý kartáček z řasenky a zatím jsem nadmíru spokojená...
Tužka Maybelline, Inglot stíny

 Něco jako tvářenky, rozjanovače nebo rtěnky jsem v průběhu roku dost střídala, takže oblíbence jako takového nemám.

Jaké jsou vaše nejoblíbenější produkty za minulý rok? Je něco, co používáte už několik let?




6 komentářů:

  1. Healthy Mix mi vůbec nesedl, jsem asi jediná :/ Několik let asi ne, ale dva, tři roky určitě nějaké produkty používám, třeba Bioderma micelárku, Dermacol Cover a tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně zase nesedla ta novinka od Bourjois - Happy Light, cuckatí mi s jakýmkoli podkladem, vůbec nevím, co s tím... asi půjde pryč

      Vymazat
  2. max factor 2000 calorie je moja top riasenka! takisto som spokojná aj s dermacol púdrom a catrice korektorom :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hakuro štětce i Catrice korektor mám také ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. A kde si vlastně sehnala Healthy mix Serum.v 51 ? Všude jsem viděla jen 52, at už na netu v OC.

    OdpovědětVymazat