pátek 5. července 2013

ČERVEN: BEST OF


 Klasickou rubrikou téměř na každém blogu jsou měsíční oblíbenci. I já tu jedny mám, tentokrát za červen. Vzhledem k tomu, že jsem koncem května radikálně změnila celou svojí péči o pleť (a nemůžu si jí vynachválit) je to dneska s notným podílem kosmetiky pečující. Z dekorativky toho moc není, kdo by taky v těch vedrech chtěl být na obličeji vrstvy roztékajícího se make-upu... :)

Jak už jsem napsala, změnila jsem kompletně svoji péči o pleť. Chystám o tom samostatný článek, proto se teď nebudu zdržovat delším popisem.

Prvním mým oblíbeným produktem v červnu byl můj největší objev a to čistící balzám od Emma Hardie. Ano, přesně ten, co o něm mluví snad každá druhá britská bloggerka. Není to úplně levná záležitost, ale musím říct, že spolu s ostatními kroky mojí péče mi to neskutečně zlepšilo stav pleti. Teď jsem byla však na pár dní pryč z domova a vzala si s sebou jen micelárku na jednoduché odlíčení. Těžce lituji, protože moje pleť se pomalu vrátila tam, kde byla před měsícem... Takže změna, kterou tenhle balzám s mojí pletí udělal, je opravdu znát.
Je neskutečně jemný a příjemný na pleti. Dokonale odlíčí veškeré nečistoty a příjemně hydratuje pleť. Po jeho nanesení a vmasírování do pleti obličej otřete mokrým ručníkem, čímž se pleť krásně prokrví. Doporučuji používat každý den čistý ručník/žínku a relativně dost teplou vodu.
Jedinou nevýhodou je balení, které není úplně pevné a víčko už mi začalo praskat, takže se dost bojím případného cestování...
Dalším produktem, který v mé péči o pleť následuje hned po čistícím balzámu je exfoliační toner od značky AVEDA. Jak jsem se dozvěděla, je dobré pleť "obrušovat" spíše chemicky než mechanicky. Klasický scrub totiž může pleť dost podráždit a její stav pouze zhoršit. Není nic kladného na tom obrušovat se několikrát týdně obličej tvrdými zrníčky.
Tenhle toner dokáže pleti vrátit požadované Ph, které bylo narušeno předchozím čištěním a zároveň jí připravit na následnou aplikaci krému.
Posledním mým objevem z té pečující skupiny produktů je Effaclar duo od La Roche-Posay. Je to prostředek na boj s nedostatky pleti, tedy hlavně akné. Má velmi lehkou gelovou konzistenci a je velmi příjemný, osobně mi voní jako kosatce :). Doporučuji všem, kteří bojují s akné - klidně i už značně zastydlým jako já. Neucpává póry a je vhodný i na mastnou pleť.
Dokázal mojí pleť zbavit hlubokých červených pupínků, které se mi neustále dělaly na tvářích.
Z dekorativky mám tenhle měsíc jen minimum oblíbenců, zaprvé jsem dlouhé dny seděla doma nad učením a tudíž jsem se moc nemalovala. Zadruhé když už jsem však z domu vylezla, byla ta děsivá vedra a v tom počasí jsem opravdu použila jen to nejnutnější.
Učaroval mi ale nový korektor od Catrice, který absolutně skvěle bojuje s kruhy pod očima (které jsem z dlouhého učení a prokrastinování samozřejmě měla). Je hodně hutný a skvěle kryje. Omluvte prosím trochu upatlané balení... Mám nejtmavší odstín 030, je to ale proto, že je z nich nejvíce do růžova a narozdíl od svých světlejších kolegů kruhy pod očima zakryje a ne zvýrazní.
K jeho nanášení používám štětec od UBU č. 35. Který je původně zamýšlen jako blending brush na oční stíny, ale vzhledem k tomu, že je syntetický až na půdu, je jako stvořený k nanášení krémových produktů, zvlášť pak korektorů, které jsou v takovém balení jako tento.
Dalším mým znovunalezeným oblíbencem byla pudrová tvářenka, která se ke mně dostala z anglického Glossyboxu někdy v loňském listopadu. Jde o velmi jemnou barvu, přirozenou růžovou, která sluší každému. Bohužel šlo o speciální edici pro Glossybox a nejde tudíž samostatně sehnat. Věřím ale, že podobných odstínů nabízí i běžná drogerie mnoho.
K jejímu nanesení používám svůj velmi oblíbený Real Techniques blush brush.
 

Posledním oblíbencem tohoto měsíce je pro mě Invisible pudr od Dermacolu, který jsem používala hlavně k zapudrování výše zmíněného korektoru, který se pak nehnul celý den. Nemám mastnou pleť, proto jsem s ním nepudrovala zbytek obličeje. Přijde mi jako ten nejlepší pudr k zafixování, co v drogerii seženete.
K nanášení pod oči jsem používala Hakuro H20.
A jaké jsou oblíbence vašeho června? :)

5 komentářů:

  1. Už se těším na článek o péči. Řeším teď taky obnovu, neb má suchá pleť se stala na stará kolena mastnou a aknozní... Už dlouho přemýšlím nad EH čistidlem. Můžu se zeptat odkud jsi objednávala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj...
      objednávala jsem z Feel Unique link zde: http://www.feelunique.com/p/Emma-Hardie-Amazing-Face-Natural-Lift-and-Sculpt-Moringa-Cleansing-Balm-100ml
      fakt si ho nemůžu vynachválit, změna je patrná...
      já to mám spíš opačně, že moje vždy mastná a aknozní pleť se stala suchou a aknozni, což je snad nejhorší kombinace, co znám :)

      Vymazat
  2. EH je pro mě úplnou novinkou.:) Jinak o tom Catrice korektoru jsem slyšela už nemálo chvály, tak ho snad budu muset vyzkoušet!;) Effaclar je mým velkým pomocníkem při boji v okolí brady, kde mám pleť trochu problematičtější. A ten Dermacol pudr jsem si v poslední době taky oblíbila, nedělá efekt masky a zároveň pleť zmatní na dlouhou dobu.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, můžu se prosím zeptat, kde jsi koupila ten Aveda toner?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady: http://www.feelunique.com/p/Aveda-Botanical-Kinetics-Exfoliant-150ml
      :)

      Vymazat