pondělí 22. července 2013

rychlý make-up za 10 MINUT

Určitě to znáte, někam se chystáte a pořád máte dost času na to, abyste se připravili. Najednou ale máte do odchodu už jen 10 minut a začnete panikařit...
Ukážu vám, co v takové situaci dělám a používám já.

Jako první je nutné samozřejmě pleť na make-up připravit. Nejrychlejší je rychlé očištění micelární vodou nebo podobným jednoduchým odličovačem (já používám klasickou Biodermu Sensibio) a následné namazání krémem (momentálně používám krém Dr. Belter).
V počasí podobném tomu momentálnímu bychom neměli zapomínat na ochranu proti sluníčku. Použít tedy buď přímo opalovací krém nebo klasický krém, který má SPF v sobě. Případně se lze spolehnout také na BB krém, který mívá ochranný faktor opravdu vysoký.

Co se týká samotného make-upu, při opravdovém časovém tlaku se soustředím na to opravdu nejnutnější. Co moje pleť daný den vyžaduje se samozřejmě odvíjí od jejího stavu. Někdy stačí trocha korektoru pod oči (Catrice camouflage) a jeho následné zapudrování transparentním pudrem (Dermacol invisible), jindy bohužel moje pleť potřebuje trochu víc krytí.
V tom případě použiji buď velmi lehký make-up (např. Bourjois Healthy Mix Serum) nebo BB krém (mám ráda ten na mastnou pleť od Garnier a ze vzorečku mě taky nadchnul nový Dior Diorskin BB cream Nude). Ve spěchu je nejlepší make-up/BBčko nanášet normálně prsty.
Následně je fajn dodat tvářím trochu barvy nějakou tvářenkou. Pro rychlou aplikaci doporučuju nějakou krémovou (já mám tu vyfocenou od F&F) a znovu ji nanést jen za pomoci konečků prstů).
 Co se týká očí očí, považuji za naprostou nezbytnost tolik opomíjenou úpravu obočí. Stačí buď obyčejná tužka (já mám nějakou od Rimmel), nebo třeba trochu očního stínu (používám označený odstín z paletku Sleek Au naturel). Aplikace tužky je samozřejmě rychlejší a jednodušší, stín totiž vyžaduje štěteček a následné rozčesání kartáčkem. Efekt stínu je však většinou mnohem lepší a přirozenější.
Na oči se spěchu nemusíte dávat kromě řasenky (používám momentálně Rimmel ScandalEyes Lycra Flex) vůbec nic. Pokud máte trochu času navíc, doporučuju nějaké krémové stíny (klasické ColorTattoo - já mám teď oblíbené hlavně On and on Bronze a Immortal Charcoal), které se zase dají nanést jen prsty..
Pokud si chcete dát něco na rty, asi bych použila nějaký lehce zbarvený jelení lůj, se kterým není nutné rty vykreslovat nebo třeba něco na způsob Color Whisper od Maybelline.
A co nakonec? V tomhle počasí se určitě neztratí nějaký ten fixační sprej (já mám od značky Skindinavia), který vám zaručí, že se vám make-up nerozteče hned, jak vyjdete z domu.
Samozřejmostí je pak trocha parfému...já jsem vyfotila limitovanou edici své milované Stelly od Stelly McCartney.

Na závěr bych moc chtěla poděkovat Rendy za to, že mě zařadila do jejího nového projektu, kdy představuje začínající blogy. Díky tomuto projektu mám už 50 čtenářů, takže děkuji i vám všem...


Co vy a superychlý make-up? Co používáte a co raději vynecháváte?



4 komentáře:

  1. Mam to podobne. Nikdy nevynecham korektor pod oci a oboci /samozrejme prepudruji korektor/.

    Jinak mi staci klidne jen rasenka a tvarenka k tomu a jdu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super, a líbí se mi, že dáváš důraz na obočí! vidím na ulici tolik kompletních makeupů bez upraveného obočí, až to pěkné není... a přitom to obličejí dodá mnohem lepší vzhled:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak...je to podle mě nejvíc opomíjená věc v make-upu vůbec. Je to taková drobnost, ale dělá divy!

      Vymazat
  3. Já hlavně sjednotím pleť makeupem a korektorem, použiju řasenku a výraznou rtěnku.

    OdpovědětVymazat