středa 20. března 2013

Blogo - nákup v PeMi drogerii

Drogerie PeMi znám už dlouho, v Praze vím o dvou, jedna je na Plamovce, druhá na Olšanském náměstí. Kdybych o ní ale nevěděla z "blogo-světa", tak bych do ní asi nikdy nevkročila. Kdo je zná, rozumí. Zvenku drogerie nevypadá úplně přitažlivě, vybledlé plakáty ve výloze, cenovky psané rukou na lepící papírky a za dvěřmi paní v silonové zástěře sedící za klasickou starou pokladnou...
Když se ale překonáte a vejdete, objevíte ráj... Kosmetiku, která se běžně dá sehnat jen ve značkových obchodech (Ziaja, Ryor...) nebo věci, které jsou jinde už dávno vyprodané (viz. Essence krémy na ruce).


Já jsem šla cíleně... V PeMi totiž mají všechny věci, které jsou za poslední dobu na blozích opravdu vychvalované (UBU štětce, Ryor, Regina...). Primárně jsem si ale brousila zuby právě na štětce UBU...a samořejmě, že když jsem zjistila, že jejich cena je cca 50 Kč, nemohla jsem je tam nechat..
Takže do mé sbírky přibyly následující dva krasavci:
Tapered Blending Brush 
Štětec na oční stíny, překvapil mě tvarem, kdy je mírně do špičky, ale hezky hustý. Zatím se zdá docela kvalitní, štětiny z něj nepadají, uvidíme, až do pořádně vyperu. 
Je trošku větší než většina mých štětců na stíny, ale zase s ním půjde určitě skvěle ztrácet.

 druhým štětcem, který jsem si odnesla domů je Eyeshadow Brush
Velmi duchaplně jméno...ale jde ve zkratce o krátce zastřižený štěteček, skvělý na stínování spodního víčka. Má štětiny hodně jemné a naplocho má vlastně dost úzkou špičku, což je skvělé, protože člověk pak nemá stíny v místech, kde působí víc jako kruhy pod očima.

No a bohužel u štětců jsem neskončila. Uvažovala jsem o dvoufázovém odličovači od Ryoru, který je také všude chválen (v Pemi je za 99 Kč). Dokonce jsem si ho už nesla v ruce, ale pak mi padlo oko na univerzální Kosový olej Saloos, který jsem chtěla vyzkoušet. Rendy dokonce popisovala, že se s ním dá i odličovat, tak jsem si řekla, že dva odličovače za jeden den opravdu kupoat nebudu.
Zatím jsem ho akorát stačila otevřít a přičichnout. Voní hezky, ač já na kokosovou vůni moc nejsem... Kokos mě ale poslední dobou opravdu pronásleduje...propadla jsem totiž kokosovému Balea šamponu, který je snad první šampon ever, který dokáže moje vlasy udržet v kloudném stavu celé dva dny!
Každopádně olej vyzkouším a poreferuju...
Pokud máte nějaké další tipy na jeho využití, dejte vědět, zatím jsem slyšela o využití na vlasy, tělo, vaření, bělení zubů a odličování...



Další akvizicí potom byl oblíbeny Essence hand cream. Mám ho ve verzi Moisture, ale měly tam celkm tři nebo čtyři různé varianty.
Vzhledem k tomu, že trpím na hooodně suchou pokožku, využiju opravdu každý krém. Ruce si mažu mnohokrát denně, takže tohle rozhodně nebyly vyhozené peníze, i kdyby krém nestál za nic.
To ale nevypadá. Použila jsem ho zatím párkrát a musím říct, že za 35 korun je to jeden z nejlepších krémů na ruce, co jsem vyzkoušela. Rychle se vstřebává, nedráždí (což se u moji ekzematické pokožky stává celkem často), nemá nijak vlezlou parfemaci a kůži hezky hydratuje.
Posledním nákupem byl lak na nehty Regina. A to v mini verzi za 19 korun. Barva asi nemá ani žádný konkrétní název či označení, ale je to krásná vínovo-fialová.
Až budu mít hlubší zkušensoti s produkty, dám vědět...
Co vy? Nakupujete v zapadlých drogeriích?

Žádné komentáře:

Okomentovat