pondělí 25. března 2013

RECENZE: LIRENE micelární voda,

O micelárce Lirene se toho napsalo už mnoho...
Někomu vyhovuje méně, někomu více, někdo jí dokonce mění za růžovou Biodermu..
Já jsem si jí koupila po vypotřebování přávě zmiňované Biodermy minulý týden, bohužel už teď je na čase, abych se k ní vyjádřila.

OBAL

První, čeho si všimnete je obal, takže s ním začnu. Popravdě řečeno jsem z obalu vždycky měla pocit, že Lirene je nějaká superdrahá značka, protože obal působí profesionálně a docela luxusně.
+

DÁVKOVÁNÍ
Dávkování micelárky je v pohodě, dá se velmi jednoduše ovlivnit, kolik se z lahvičky na tampon dostane. Stejně tak víčko je dostatečně bytelné, aby se neulomilo stejně rychle jako u Biodermy. K této položce nemám výhrad.
+

CENA
Cena je relativně nízká, myslím, že někde kolem 80-90 Kč - v DM.
+

PARFEMACE
Vůně je nevtíravá, příjemná...za mě rozhodně:
+

MNOŽSTVÍ A SPOTŘEBA
A přicházíme k prvnímu kamenu úrazu. Lirene je sice 200 ml, což je o 50 ml méně než malé Biodermy, i tak mi ale ubývá mnohem, ale mnohem rychleji. Kupovala jsem jí minulý týden a od té doby jí používám každý večer. Objektivně můžu říct, že pryč je víc jak jedna třetina. Tímhle tempem mi těch 200 ml vystačí na tak maximálně na tři týdny.
Z toho jsem tedy hodně ročarovaná, protože malá Bioderma mi vydrží normálně i 3 měsíce.
Avizuji, že micelárku si kupuji s tím, že chci, aby mi odličovala i oči a já nemusela mít několik různých přípravků jen na odličování. U Biodermy mi na odlíčení očí a obličeje vystačí většinou dva, výjimečně 3 vatové tamponky. U Lirene je to minimálně o jeden více - většinou 4.
-


ODLIČOVÁNÍ
Lirene odličuje, řekla bych, průměrně. Na Biodermu to nemá., protože si neporadí s očním make-upem. A to ani nemusí být voděodolný.
Já s totiž od micelárky očekávám kompletní odlíčení makeupu, včetně řasenky nebo případných linek. Pokud bych chtěla speciální odličovač na oči, nebudu si k tomu kupovat ještě micelárku.
Takže moje představa ideálního odlíčení Lirene uspokojit nedokázala. Tvář (makeuo/BB/pudr) odlíčí velmi obstojně, problém přichází, když doje na oči. I přes to, že jsem tamponky micelárkou pořádně navlhčila (víc, než to dělám s Biodermou), řasenku to akorát rozmazalo všude kolem, musela jsem oko mnohem víc dřít a podobně.
-

FINISH
Po odlíčení micelárkou od Lirene tvář nemám ulepenou. Což je velké plus.
Pocit po odlíčení mám stejný jako po Biodermě.
+

ZHODNOCENÍ
Celkově to vypadá docela dobře, na druhou stranu bych si jí asi znovu nekoupila. Radši budu hledat dál (momentálně mám v zásobě micelárku od Dermacolu ze Senzaboxu).
Doporučila bych jí, pokud potřebujete dobré, levné odličovadlo obličeje a na oči máte odličovač samotný. Pak je Lirene určitě dobrá. Pokud ale chcete micelárku i na to, aby vám odlíčila řasenku, tak stále můžu doporučit jedině Biodermu...
Za m tedy 3 z 5... Halvně za nedráždivé složení, parfemaci a finish... Minus za špatné odlíčení očí a dávkování...



Jakou máte zkušenost s micelárkami vy?
Pokud vás zajímá velká recenze micelárních vod, doporučuju tuhle u Lili

Žádné komentáře:

Okomentovat