pátek 22. března 2013

SENZABOX březen 2013


Tenhle měsíc testuji krabičky krásy... Respektivě jsem si chtěla objednat obě dvě české verze, abych měla srovnání a věděla, které se případně v budoucnu držet...
Senzabox dorazil o den později, také ho dovezl kurýr, který o sobě dal dopředu vědět. V tomhle je tedy doručovací servis obou boxů totožný (dokonce mám pocit, že pan kurýr byl stejný)...
Venkovní krabička Senzaboxu není tak profi jako Ladybox, který má i obalovou krabici s logem. Samotná krabička, v níž je kosmetika sice není tak bytelná jako ta Ladyboxí, rohodně je ale hezčí... Čtvercový tvar, růžovo-fialová barva jen s malým geometrickým logem navrchu... A uvnitř... Moc hezký design Senzaboxích ptáčků.
 Teď ale k tomu, co jsem našla uvnitř...


 Už na první pohled to vypadalo velmi slibně...

Senzabox již předem avizoval, že v boxu bude micelárka. Někteří možná doufali v Biodermu, já jsem svá očekávání snížila na to, že jsem doufala, že to nebude Lirene, kterou jsem si pořídila před pár dny a moc spokojená s ní nejsem...
Nebyla... Z boxu vyskočila Micelárka od Dermacolu.

Za tu jsem moc ráda, protože právě zkouším různé druhy odličování a snažím se najít nějakou levnější alternativu růžové Biodermy. V tomhle snažení mi Dermacol jde úplně do rány!
Jedná se o plné balení, které v drogeriích seženete za 129 korun.
Za mě tedy první produkt určitě:
Co dál?
Zbytek produktů byl zabalen v malém pytlíčku s peřím... Tady dávám bod za kreativitu, protože to vypadá opravdu moc pěkně.

Dalším produktem je maska od Goldwell.
V boxu jste mohly najít buď šampon na barvené vlasy nebo dva druhy masek - na barvené a na suché a poškozené. Já mám právě onu vyživující verzi.
Se značkou Goldwell mám jen velmi zběžnou zkušenost v podobě vzorků šamponu a kondicioneru na objem. I tahle zkušenost byla ale nadmíru dobrá a pořád si říkám, že až dodělám další šampon, půjdu a Goldwell si pořídím (mají je na parfums.cz).
Jinak já masky moc nepoužívám (respektive jsem asi nikdy ani žádnou neměla)...takže jsem nadmír spokojená s tím, že u mě neskončil šampon a já budu moct vyzkoušet nějaký nový produkt.
Takhle verze má 50 ml s tím, že plné balení masky 200 ml by vám vyšlo na 442 Kč.
Takže já jsem znovu spokojená:
Potom tu máme nálet značky Anatomicals a to v podobě banánového balzámu na rty a bahenní masky.
Se značkou Anatomicals mám jen zběžnou zkušenost, protože se objevila v jendo z anglických Glossyboxů, který jsem měla. Byl tam ale tělový scrub, ještě jsem ho ani nepoužila, protože stále mám čokoládový scrub od Ziaji, který používám.
Ale aspoň mi díky tomuto produktu není značka s dost neotřelým funky designem cizí. Balzám na rty je moc příjemný. Sice úplně moc nemusím vůni banánů, ale na druhou stranu tohle je opravdová vůně banánů, ne nic chemického.
Tohle malé prodejní balení 15 ml by vás v obchodě vyšlo na 139 Kč.
Myslím, že balzámů na rty není nikdy dost, takže i přes ne úplně velké nadšení z vůně je to pořád na palec nahoru.
Tím druhým produktem od značky Anatomicals je bahenní maska a to v jednorázovém balení 15 ml, které normálně stojí 30 Kč.

Já na masky moc nejsem, mám pocit, že jedno použití na vás stejně nikdy nebude vidět, ale každopádně chci vyzkoušet a uvidím. Třeba změním názor. V mém posledním Senzaboxu byla maska od Freeman, která mě nijak extra nenadchla, ale tak dám téhle bahenní určitě šanci.
Za mě tedy:
Pak tu máme další tělové patladlo...Jedná se o značku Weleda (která je i v aktuálním Ladyboxu) a o Tělové mléko, v mém případě s vůní citrusů.

Balení má 20 ml, plné je potom za 279 Kč. S těmi tělovými mléky mě už nikdo moc nenadchne. Je to taková věc do beauty boxů, která se objevuje snad v každém.
Voní hezky a na cesty ho snad upotřebím.
Nadšená ale nejsem...
No a nakonec je tu tužka od Make Up For Ever. A společně s ní i bonus v podobě Senzaboxího zrcátka, které je tedy super roztomilé.
Tužka je v černé barvě v menší 0,7 g velikosti, kdy plná velikost stojí 400 Kč. Tváří se, že má být voděodolná, ak uvidíme. Já tedy voděodolný makeup zrovna nevyhledávám, mám pocit že to je pak zatěžující na pleť mnohem víc. Každopádně černá tužka se hodí vždycky... Mám pocit, že snad v tuhle chvíli ani žádnou nemám...
No a zrcátko? Roztomilost sama...
Za mě tedy dvakrát:


Jako bonus byl v Senzaboxu malý vzoreček Starbucks kávy... Ta bude asi někomu věnována, protože já kafe nepiju... záměr ale dobrý..

Takže jak to zhodnotit?
Pětkrát vyložené nadšení z produktů, dvakrát rozpaky a ani jednou úplné zklamání...
Po včerejším totálním failu Ladyboxu mi to notně spravilo náladu.
Za mě tedy jednoznačně:
Senzabox ANO, Ladybox už NE, díky!
Co vy? Máte vyhraněné názory na beauty boxy?


Žádné komentáře:

Okomentovat