čtvrtek 29. srpna 2013

TOP zahraniční eshopy - 2. díl

Dnes tu mám druhý díl seriálu o mých oblíbených zahraničních eshopech. Minulý díl jsem věnovala profláknutému ASOSu, tentokrát se soustředím na čistě kosmetický eshop Look Fantastic. Přináším znovu také pár konkrétních tipů na to, co byste při svém internetovém brouzdání neměli přehlédnout.

LOOK FANTASTIC
Stejně jako ASOS i Look Fantastic je britský obchod s celosvětovým poštovným zdarma. Tentokrát je ale zaměřen výhradně na kosmetiku. Víc než kterýkoli jiný eshop také své zákazníky zásobuje slevovými kupony (z vlastní zkušenosti vím, že téměř každý týden mi v mailu přistane nějaká ta sleva). Seženete zde jak značky víceméně drogerkové, tak i nějaký ten high-end. Mých pár tipů:

MAKE-UP
  • Z drogerkových značek je tu Maybelline. Ano, najdeme ji i u nás v drogeriích, ale na 14 hours lipstick, 24hours super stay colour nebo Eraser korektor u nás určitě nenarazíte. Rozhodně se podívejte, co nabízí, protože například ony 14 hours rtěnky chválí jako velmi dlouhotrvající i Lisa Eldridge.
  • Lookfantastic nabízí také kompletní kolekci štětců Real Techniques  a to včetně limitované edice duo-fiber
  • Seženete zde také značku the Balm, která je oblíbená hlavně u amerických YouTuberek.
  • A pak je tu samozřejmě Urban Decay. Jejich fenomenální tužky Glide-on 24/7 ve čtyřiceti různých odstínech. Potom samozřejmě All Nighter setting spray, Primer Potion nebo Naked Basics palette. Tradiční Naked jsem tam bohužel nenašla. Jako tip navíc doporučuji omrknout nové rtěnky Revolution, vypadá to, že se pravděpodobně zařadí mezi ostatní výjimečně produkty od UD.
VLASY
  • Na vlasy je tu pak značka Bumble and Bumble a jejich opěvovaný Thickening Spray (znám ho hlavně od Vivianna Does MakeUp) nebo samozřejmý Biosilk.
  • Další oblíbenou blogerskou značkou péče o vlasy je Purelogy. Za zmínku určitš stojí kombo hydratačního šamponu a kondicionéru.
  • Kompletní sortiment REDKEN.
PÉČE O PLEŤ
  • Přípravky na péči o pleť od znaky AVEDA. Osobně mám svého oblíbence v jejich exfoliačním toneru, ale ani zbytek produktů z řady Botanical Kinetics nevypadá špatně. Už delší dobu mám taky spadeno na jejich hydratační masku. Jejich produkty chválí i Caroline Hirons, takže pro mě určitě značka kvality za stále ještě dostupnou cenu.
  • Obrovský sortiment značky Dermatologica za příjemné ceny nebo řada péče o pleť Elemis.
  • Na zahraničních beauty blozích stoupá obliba kosmetiky Ole Henriksen. Největším hypem je pak kolagenové sérum - pro mě osobně nic extra, ale mohlo by někoho zaujmout.
  • Na co bych ale velmi ráda upozornila je značka REN. Určitě o ní mnozí z vás už slyšeli. Jedná se o značku, která si potrpí na přírodní původ ingrediencí, takže jejich přípravcích nenajdete žádné škodliviny. Moje Detox maska bohužel zrovna není na skladě, takže vám jí neukážu, ale ráda bych poukázala na dva jiné produkty - masku Glycolactic renewal, která je velmi oblíbená a pak také na Clay Cleanser vhodný na pleť se sklony k akné.
LAKY NA NEHTY
  • Co se týká laků na nehty seženete na lookfantastic například laky ORLY, momentálně v akci 3 za 2.
  • Stejná akce platí také na laky Seche .

To je asi všechno, co mě zaujalo na LookFantastic. Znáte tento eshop? Nakupuje zde? A nakupujete vlastně kosmetiku přes internet?

6 komentářů:

  1. the Balm mě láká, ale dekorativku si přece jenom radši vyzkouším :( ale asi na zimu zkusím jejich korektor, automaticky vezmu nejsvětlejší odstín :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna, co jsem koukala, tak na Looku moc The Balm nemají - pár stínů a lesků =/ Na Feelunique jsou te´d na téměř celý sortiment the balm 20% slevy (myslím, že jen do konce srpna)

      Vymazat
    2. Feel Unique chystám v dalším dílu :)

      Vymazat
    3. Ten jejich korektor je nejlepší, co jsem měla! Mám odstín Light:)
      Už jsou dokonce i v čechách na e-shopu premiova kosmetika - objednavala jsem tam a druhy den jsem to měla doma!:)

      Vymazat
  2. Tam nakupuju nejčastěji (společně s hqhair), mají pořád dárky a slevy a po každém nákupu mi přijde i sleva individuální. The Balm mají nejlevněji asi an FU (momentálně 25% slevy), ale doporučuju všem, co neznají. Jinak jsi to vystihla, v podstatě všechno, cos uvedla, to používám. A Ole má suprový CC krém;-)

    OdpovědětVymazat
  3. abych byla upřímná, tak ja studovala leda tak Asos :D a koukám, ze to je chyba :) těším se na další články, na tenhle e-shop určitě kouknu!

    OdpovědětVymazat