pátek 2. srpna 2013

LADYBOX červenec 2013 - Just married edice

Sice trochu s křížkem po funuse, ale i já jsem se konečně dostala ke svému novému Ladyboxu. Byla jsem od  minulého týdne mimo domov, takže mi byl se zpožděním doručen až dnes.
Samozřejmě jsem to nevydržela a už minulý čtvrtek jsem zkoukla všechny blogy o tom, co v krabičce je...ale o to víc jsem se těšila na tu vlastní...

Moje očekávání bylo vzhledem k obrovské reklamní masáži opravdu vysoké. Spojení obou českých krabiček v jednu slibovalo nejnadupanější edici v historii a tak jsem se rozhodla přenést se před předchozí ne vždy pozitivní dojmy a krabičku si tentokrát objednat.
A dobře jsem udělala.
Český box se čim dál tím víc blíží standartům, které jsem zažila s anglickým Glossyboxem. Samotná krabička je z pevného matného kartonu, přepravní box pak dělaný na míru, s logem, nápisem, webovkami a perforací pro lepší otevření. Opravdu musím říct, že balení je totožné jako to Glossyboxí.
Samotná krabička uvnitř pak v této edici byla bílá s logem, "razítkem" Just married a obrázkem balonků. Na můj vkus až příliš kýčovité. Mnohem víc by se mi líbila čitě bílá krabička pouze s logem uprostřed víka. Na druhou stranu...to je jen detail.
Teď ale k obsahu. Jako vždy se pod víkem  nacházel dopis s popisem produktů a hezkou pečetí. Na první pohled byla krabička opravdu nacpaná - celých 9 produktů, z čehož 4 plné, 4 cestovní/vzorky a navíc ještě něco na zub.
Tak a teď k jednotlivým produktům v boxu. Jako většina z nás jsem byla nejvíc nadšená z produktů dekorativní kosmetiky, které tentokrát byly hned tři v plné velikosti.
Prvním jsou linky ve fixu L´Oreal Paris Super Liner Blackbuster - plné balení 7 ml. Fix má opravdu hodně široký hrot, skoro jako klasická lihovka, ale na první použití to nevypadá jako příliš velký problém. Linka se dá udělat docela tenká, jen ta barva není úplně tak černočerná jako tomu bývá v případě linek gelových. Zas jsou ale ty ve fixu mnohem praktičtější.
Já jsem nikdy linky ve fixu neměla - buď gelové se štětečkem, které chtějí dost cviku, nebo klasické tekuté.
Takže moc ráda vyzkouším! :)
Dalším produktem dekorativní kosmetiky je personalizovaná rtěnka od Yves Rocher. Tady jsem se docela bála, obrázky na jiných blozích totiž ukazovaly odstíny, které se mi úplně nezamolouvaly. Hlavně ty s různými třpytkami, což je něco, co já u rtěnek opravdu nemusím. Nakonec ale všechno dobře dopadlo a já mám krásně sytě růžovou rtěnku - odstín č. 13 Rose somptueux. Takovou barvu ještě nemám a moc se mi líbí.
Rtěnka se na první použití tváří opravdu příjemně, hydratačně...tak uvidíme.
Posledním produktem z dekorativky je set na obočí od značky Famous. Tady opravdu vítám, že něco takového se v boxu objevilo, třeba to některé lidi konečně donutí se o obočí starat, na druhou stranu jsem ale malinko v rozpacích z barev, které jsou opravdu hodně teplé. Ale myslím, že se s tím bude dát pracovat :).
Set obsahuje tři barvy, z nichž vzhledem k mým relativně hodně tmavým vlasům i obočí samozřejmě nevyužiju všechny. Celkově těmhle setům na obočí úplně nefandím, protože málokdy obsahují barvu, která by člověku přesně sedla, proto je podle mě lepší najít si odpovídající barvu ve formě obyčejného stínu, ale to je asi věc osobní preference. Jinak vosk v balení je fajn. Štěteček ani pinzetu asi úplně nevyužiji - štěteček je opravdu děsivý, nedrží tvar, je málo hustý, na obočí zcela nevhodný, možná tak na ten vosk. A co se týká pinzety, tak ta je opravdu maličká a hodně pevná, takže jí nelze pořádně stisknout, aby k sobě hroty pevně přilnutly. Ale na cestování a nějaké rychlé nouzové úpravy to třeba půjde...

Posledním plným produktem je sprchový gel od Palmolive s arganovým olejem. Tohle není úplně produkt, který bych v boxech chtěla vidět. Levný sprcháč, který se dá koupit v každé drogerii za pár korun, není ničím novým ani nepředstavuje jinak ne zcela dostupnou/neznámou/finančně méně dostupnou značku. 
Voní relativně hezky, já ale preferuju co nejméně parfemované sprchové gely a mléka, protože mě různé parfemace často dráždí nebo mi vadí, jak se bijí s následně použítým parfémem.
Pak tu máme citrusový šampon od mně zcela neznámé značky  i+m Naturkosmetik, což by měla být 100% přírodní značka, bez silikonů a podobných přísad. Jde o cestovní 50 ml balení.
Tohle je naopak přesně to, co bych v boxech nacházet chtěla - neznámé značky, nemusí být nijak super drahé či luxusní, spíš naopak, aby si pak člověk mohl případně vyzkoušený produkt dovolit v plné verzi. Stejně tak mám ráda cestovní verze šamponů, vždycky se hodí někam na cesty.
Voní citrusově a měl by pomocí všech možných přírodních  přísad pěčovat o vlasy.
Dále tu máme ručně vyráběné 30 gramové mýdlo značky Libelit. Já mám verzi meduňkovou, která voní moc hezky a jako obyčejné mýdlo na ruce nebo do skříně na provonění bude fajn.
Jen mě trochu vyděsil tip Ladyboxu, který doporučuje tohle mýdlo použít k čištění pleti. Proboha jen to ne!! Jakékoli mýdlo, které není určené na obličej, vysušuje. Může být sebepřírodnější, ale na pleť obličeje to nepatří!

Pak tu byl také vzorek kukuřičných Racio chlebíčků s čokoládou. Ty znám, někdy si je i sama kupuju, takže fajn, ale zase je to věc, která do beauty boxů prostě nepatří, nezlobte se na mě.
Pak tu byl vzorek oblíbené a vysoce vyhypované masky od Macademia - Deep repair Mask. Ta by měla hloubkově regenerovat vlasy za pomocí výtažků z mořských řas, makadamového a arganového oleje. Neobsahuje parabeny.
Uvidíme, co to udělá s mými vlasy, které nejsou nijak zvlášť zničené, takže možná ten efekt nebude tak patrný. Každopádně jí moc ráda vyzkouším.
Vzorek má 15 ml, ale vypadá dost velký i na dvě použití. Takže super!
Posledním produktem je Sprchová pěna Rituals. Ta se před pár měsíci v jednom z boxů již objevila. Ano, ten samý produkt jen s jinou vůní. Použila jsem ho asi dvakrát, nepřijde mi to úplně šťastné, protože pěny z balení vychází opravdu hodně a je to takové celé nemotorné.
Balení má 50 ml a vůni bílého lotosu a zeleného čaje.
VERDIKT:
Ač se celá recenze mohla zdát relativně kritická, jsem z obsahu tohoto boxu upřímně nadšená. Celé tři plné produkty z dekorativky jsou skvělé. Set na obočí konečně možná něco udělá s těmi všemi neupravenými obočími, nad nimiž se každý den rozčiluji. Rtěnka je skvělá, stejně tak i linky.
U pečující kosmetiky jsem vlastně taky příjemně překvapená. Těším se hlavně na šampon a masku, sprchové produkty nějak nakonec taky vypoužívám.
Jen se nám v těch boxech značky trochu opakují (Yves Rocher, Rituals) a některé produkty bych radši oželela úplně, než dostat něco, co seženete v každé drogerii za pár korun (Palmolive)...
Za mě tedy 4 z 5:

Co vy, také jste propadli marketingové masáži a objednali si tento box? Líbí se vám?
Objednali byste si ho, pokud byste věděli, že bude obsahovat tyto produkty?


5 komentářů:

  1. Moc pěkný článek :) nechci vypadat jako rejpal, ale máš tam chybičky hned dvě :) počet produktů je 9, když jsi psala 4 takové + 4 takové + něco na zub :), ale máš tam jedenáct.
    Druhý je odstín rtěnky - není ten co jsi napsala :) je to název te rtěnky, ale odstín máš dole i s číslem :)
    Snad tě to nějak nenaštvalo :) Chtěla jsem jen pomoct a poradit :)

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi box libil, ja jsem v nem mela jeste prekvapeni, takze fakt tech 11 produktu, ale nevim, jestli to nenimtim, ze jsem predplatitelka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě...předplatitelkám chodí ještě čas od času překvapení. Můžu se zeptat, co to bylo?

      Vymazat
    2. Ocni stiny a lesk na pusu Ladyboxu, uz v krabicce byly...

      Vymazat